Výťažok z charitatívnej zbierky predstavuje 14.890 EUR

Výťažok z charitatívnej zbierky finalistiek Miss Slovensko a esemeskového hlasovania o Miss Sympatia 2012, ktorý podporí detských onkologických pacientov, predstavuje suma 14. 890 €

Symbolický šek s touto sumou odovzdali krátko po finále Miss Sympatia 2012 Dominika Tóthová a Miss Slovensko 2012 Kristína Krajčírová manažérovi Nadácie TV JOJ Ľubošovi Sarnovskému. Finančné prostriedky budú už o niekoľko dní prerozdelené medzi jednotlivé rodiny malých pacientov a onkologické centrá.

Tohtoročnú charitatívnu zbierku, ktorej organizátormi boli Produkčný dom Forza a Nadácia TV JOJ, inicioval príbeh vicemiss Slovensko 2003 a dnes statočnej maminy Miroslavy Halmi Luberdovej. Koncom minulého roka diagnostikovali jej, ani nie dvojročnému synovi Riškovi, leukémiu. Dnes obidvaja bojujú so všetkými nástrahami ťažkej liečby a keďže Mirka osobne spoznala mnoho problémov, ktorými musia malí pacienti a ich rodiny prejsť, rozhodla sa spojiť svoje meno s iniciatívou v rámci projektu Miss Slovensko. A pomôcť tak rodinám, ktoré rovnaký boj zvádzajú každý jeden deň.

Po prvý raz usporiadali finalistky Miss Slovensko 2012 spolu s predstaviteľmi Nadácie TV JOJ aj verejnú charitatívnu zbierku, ktorá sa začiatkom apríla uskutočnila v rôznych mestách Slovenska. Symbolom sa stala minikorunka Miss Slovensko. ,,Počas nášho sústredenia v Chateau Foldváry sme sa osobne všetky s Mirkou Luberdovou stretli a do konkrétnej akcie 4. apríla sme išli s veľkým nasadením,“ spomína finalistka Miss Slovensko 2012 Dominika Tóthová, ktorej napokon prišlo aj najviac esemesiek v rámci hlasovania o Miss Sympatia. ,,Každému hlasujúcemu, aj tomu, ktorý neposlal esemesku práve mne, patrí vďaka, pretože podporil správnu vec,“ dodala 18-ročná študentka tanca z Levíc.

Výsledok zbierky, ktorý podporí rodiny s detskými onkologickými pacientmi, vznikol spojením výťažku z verejnej zbierky 4. apríla, výťažku z esemeskového hlasovania a predaja minikorunky Miss Slovensko počas finálového večera.

Poďakovanie patrí aj partnerom, ktorí sa vzdali svojho zisku v prospech tejto zbierky alebo ju nezištne finančne podporili: A SMS, cestovná kancelária Hydrotour, Juice, ADDY Slovakia.

Poslal(a) ~

František Čaník sa narodil vo februári 1981 a od základnej školy sa rád venoval výpočtovej technike, čo mu zostalo až do dnešných dní. Spolu s informačnými technológiami sa však jeho kroky spojili aj s prácou pre internetové médiá, kedy stál pri zrode šoubizového portálu Šoubiznis.sk, odkiaľ čerpal inšpiráciu pri tvorbe nového lifestylového magazínu a časopisu MAKE. Ako sám rád hovorí, chce, aby na internete bol opäť poriadok a aby mali čitatelia opäť možnosť sami sa rozhodnúť, či budú veriť „kačiciam“, ktoré napísali bulvárne médiá, alebo si skôr zvolia verziu, ktorá nie je až tak pritiahnutá za vlasy a je konzultovaná priamo s aktérmi príbehu či článku ako takého.

Ako sa ti páčil tento článok?

E-mailová adresa nebude zverejnená!

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Start typing and press Enter to search